Çağlar Özdolap'ın Bloğu

Bir define kutusu

Sanal Öğretim

Posted by caglarozdolap Ocak 12, 2011

Sanal Öğretim

Sesli ve Görüntülü Öğretim Setleri

Microsoft Office 2010
Illustrator CS5
PhotoShop CS5
Flash CS5 & ActionScript 3.0
Flash CS4 & ActionScript 3.0
After Effects CS5
3D Studio Max 9 Tasarım
3D Max 2010 Mimari Modelleme
3D Studio Max 2010 Animasyon
3D Studio Max 2009 Animasyon
Mental Ray
AutoCAD 2010
Catia V5 R20
SolidCAM 2010
SolidWorks 2009
After Effects CS3

Tüm bu setleri, sıfırdan başlayıp ileri seviyeye kadar kursa vs. gerek kalmadan ucuz yoldan ve çok iyi bir eğitim almak isteyenler için kesinlikle tavsiye ediyorum arkadaşlar.

Bir Cevap Yazın

 
