Çağlar Özdolap'ın Bloğu

Bir define kutusu

İlköğretim 4. Sınıf, Fen ve Teknoloji Dersi, Gezegenimiz Dünya Eğitsel Yazılımı

Posted by caglarozdolap Ekim 26, 2010

2. sınıftayken Öğretim Tasarımı dersinde geliştirdiğim eğitsel yazılım projesi.

İlköğretim 4. Sınıf, Fen ve Teknoloji Dersi, Gezegenimiz Dünya Eğitsel Yazılımı

Program Hakkında Genel Bilgiler

Ders: Fen ve Teknoloji

Konu: Gezegenimiz Dünya

Hedef Kitle: 4. Sınıf (Yaş:10-11)

Hedef Kitle Özellikleri: Bilgisayarı açabilen, CD’yi yerleştirip CD içeriğine ulaşabilen, programı açarak mouse kullanımı ile programdan yararlanabilen 10-11 yaşındaki ilköğretim öğrencileridir.

Öğretim İçeriği: Konuyla ilgili mevcut kitap içeriklerinden yararlanılmıştır. Ayrıca genel bir değerlendirme yapabilmek amacıyla test soruları mevcuttur. Sayfalardaki içeriklerin seslendirmeleri de yapılmıştır.

Öğretim Hedefleri: Öğrencilerin gezegenimiz dünya konusuyla ilgili kavramları en iyi şekilde öğrenmelerini sağlamak. Program sonundaki testlere doğru cevaplar verilmesini sağlamak.

Programın Oluşturmasında Kullanılan Yazılımlar:

Powerpoint: Programın tamamı Powerpoint ile hazırlandı.

Ses Kaydedici: Windows Ses Kaydedicisi kullanıldı.

Photoshop: Programa eklenen resimlerin düzenlenmesi yapıldı.

Bir Cevap Yazın

 
