Çağlar Özdolap'ın Bloğu

Bir define kutusu

İlköğretim 5. Sınıf, Fen ve Teknoloji Dersi, Dünya, Güneş ve Ay Eğitsel Yazılımı

Posted by caglarozdolap Ekim 26, 2010

4. sınıfta Eğitsel Yazılımların Seçilmesi ve Geliştirilmesi dersinde proje olarak hazırladığım “İlköğretim 5. Sınıf, Fen ve Teknoloji Dersi, Dünya, Güneş ve Ay Eğitsel Yazılımı”

5 Yanıt to “İlköğretim 5. Sınıf, Fen ve Teknoloji Dersi, Dünya, Güneş ve Ay Eğitsel Yazılımı”

  1. Anonim said

    Başarılarınızın devamını dilerim, çok güzel olmuş.

  2. m-ete said

    Nasıl İndircez

  3. el cevap el muhtaç said

    iyi günler..ben daha 1.sınıf öğrencisi olmama rağmen bilgisayar dersinde aynen böyle bir yazılım projesine maruz kaldım ancak hoca hiçbirşey anlatmadı.power pointte hazırlanıyor dedi..ama nasıl hazırlanıyor bilmiyorum…yardımcı olur musunuz lütfen

Bir Cevap Yazın

 
